czwartek, 18 czerwca 2009

Wczoraj tak ładnie było....



...dzisiaj już nie;-(

13 komentarzy:

Tribudragon pisze...

Oby pogoda dopisala Wam w lecie ;)

chyba za 3 dni macie juz lato w Polsce ??

Pozdrawiamy goraco ;)

Huevos & Cocodrilo

Anonimowy pisze...

Takiego kapryśnego czerwca nie pamiętam. Gdzie są te gorące noce czerwcowe? Ech...
Buziaczki przesyłam:))

Anonimowy pisze...

Niebo ladne a pewnie potem sie rozpadalo, no coz, ja juz na walizkach i wyjezdzam z mojego upalnego miejsca, ale tam gdzie jade (w Alpy Bawarskie)tez ponoc leje i zimno!
Pozdrawiam weekendowo i wakacyjnie juz :)

Kama pisze...

A dziś deszczyk... ale co tam, można i w taką pogodę zrobić wiele ciekawych rzeczy. Nie ma co narzekać, prawda? Pozdrawiam.

VISION DE ARLEQUÍN pisze...

olo un arbol se atravieza para que tome yo todo el cielo y el sol con él.

Te mando un saludo desde mi México lindo y querido.

ma.ol.su pisze...

W taką pogodę najlepiej maja się ślimaki. I dżdżownice.

Koty nie są zadowolone. My także nie.
Pozdrowienia Donato!

Iśminka15 pisze...

bardzo fajnie... będę odwiedząć ;) zapraszam do mnie http://isminka15.blogspot.com/

Unknown pisze...

Beautiful blue sky. It is so here today too,
All the best...

Bradpetehoops pisze...

Greeting from Filipino !

Bradpetehoops pisze...

Greeting From PINOY same as FILIPINO means Philippine People. Philippine Girl = Filipina. Philippines = PILIPINAS.

Unknown pisze...

Hi Donata,
The picture you commented on is at the beach near my home. It is on the Gulf of Mexico.
All the best...

Ola pisze...

a dzisiaj jak??? pozdrawiam

Donata pisze...

a dzisiaj byle jak Oleńko;-(