piątek, 6 lutego 2009

Jest okazja na kwiatek;-)


Życzę miłego week-endu.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Donato - przeciez to zwiastun wiosny! Sliczny :)

Jerzy pisze...

my też ;))

Anonimowy pisze...

Mały, biały kwiatek...
a jaka to okazja? - taka jakaś ciekawska jestem.
Miłego weekendu:)

Donata pisze...

week-end ;-)) Jolu

ma.ol.su pisze...

Myślałam, że te kwiatuszki to od Ciebie na Świętego Walentego dla wszystkich odwiedziających blog.

Ale ponieważ się okazuje, że to jeszcze nie walentynki są, więc spodziewamy się równie miłych prezencików w dzień 14 lutego!

Patricia pisze...

beautiful flowers!
cheers,

Anonimowy pisze...

Piękne kwiatuszki ..A Ty tak nie marudź tylko patrz i podziwiaj hahaha Jak trochę posłodzę to już marudzisz..Masz być niekapryśna !!! Ale zrobię ciacho to Ci podeślę jak już tak chcesz:::))) moja Ty kapryśnico...buziaki Danka

Anonimowy pisze...

Doniu ja nie łapię tych Twoich blogów nie wiem jak mam zapisać np. Donaty świat.. i co dalej ???? Daj mi parę namiarów na bloga ..Jestem guła i nic na to nie poradzisz jak główka nie pracuje a chce...Jeden już zapisałam mam 2 i co dalej???:::(((

Juan M. Di Liscia pisze...

Hi Donata
Piękne kwiaty! Sugeruję pierwszym świetle świtu i rosy.
Ja wysyłam ciebie pocałunki z Buenos Aires.
Początek tygodnia w prawo

Juan